Loading

Doç.Dr.

Bilgen AYDIN SEVİM

Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi

Görsel İletişim Tasarımı Bölümü

İletişim

bsevim@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 54 54

1.1 C-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q3 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Sevim, BA; - "Once Upon a Time There was a Poor but Proud Young Man!": The Legacy of Oral Culture in Turkish Television Series - MILLI FOLKLOR - pp.31 - ISSN : 1300-3984 - Turkish - Article - 2016 - WOS:000374799900005
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Aydın Sevim, B. - Being There: Sığ Bir Yerde Derinlik Aramak - Mediarts: Medya ve Sanat Çalışmaları Dergisi - pp.81 - DOI : 10.13140/RG.2.2.26721.79200 - 2022
2 Sevi̇m, S., Aydın Sevim, B. - "Saçma Olan Aşkımızmış": Arabesk ve Değişen Seyirci Psikolojisi - Etkileşim - Vol.4 - pp.132 - ISSN : 2636-7955 - DOI : 10.32739/etkilesim.2021.4.8.141 - 2022
3 Sevi̇m, S., Sevim, B. - “Sizler de Unutmayın Beni Türkiye’deki Kardeşlerim”: Yeniden Doğmak Dizisi ve Duygu Politikası - Akademik İncelemeler Dergisi - pp.327 - DOI : 10.17550/akademikincelemeler.1152589 - tur - paper - 2022 - TRDizin
4 Aydın Sevim, B., Metin, Ali Can - Eski Köye Yeni Zihniyet: İhap Hulusi Görey'in Grafik Tasarımlarında Köycü Söylem - Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi - pp.50 - ISSN : 2687-2668 - DOI : 10.55055/mekcad.1176996 - 2022
5 Sevi̇m, S., Aydın Sevim, B. - İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix - JAMMO (Journal Academic Marketing Mysticism Online - Vol.10 - pp.560 - ISSN : 2146-3328 - 2019
6 Aydın Sevim, B. - “Come to Beşiktaş” İletişim Kampanyası: Mem Yaratımı ve Üreten Tüketicilik - Akdeniz İletişim Dergisi - pp.89-122 - ISSN : 2619-9718 - 2019
7 Aydın Sevim, B. - "Acımaktan Bir Hâl Olduk": İmge Bombardımanı ve Geçici Empati Felci - ASOS JOURNAL (The Journal of Academic Social Science) - Vol.4 - pp.98-109 - ISSN : 2148-2489 - DOI : http://dx.doi.org/10.16992/ASOS.1043 - 2016
8 Aydın Sevim, B. - Postkapitalist Dönemde Küresel Markaların Yeni Pazarlama Stratejisi: Kitlelerin Yeni Yaşam Koçu Olarak Coca Cola - ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ - Vol.8 - pp.135-156 - ISSN : 1307-9832 - DOI : 97013 - 2015
9 Sevi̇m, S., Sevim, B. - 21 Yüzyılın İlk On Yılında Estetik Cerrahinin Yükselişi: ABD Örneği - ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK SPOR SAĞLIK VE TIP BİLİMLERİ DERGİSİ - Vol.4 - pp.68-88 - ISSN : 2146-8508 - 2014
10 Aydın Sevim, B. - Kişisel Gelişim Kitaplarındaki Başarı İdeolojisi: Mümin Sekman Örneği - Turkish Studies Sosyal Bilimler Sayısı - Vol.83 - pp.17 - ISSN : 1308-2140 - DOI : http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.4181 - 2013
11 Aydın Sevim, B. - Fahri Celâlettin Göktulga’nın Öyküleri: Toplumsal Anomi ve Kadınla Erkek Arasındaki İletişimsizlik - Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi Kadın Araştırmaları Özel Sayısı - Vol.3 - pp.16 - ISSN : 1307 -9581 - 2010 - SAU
12 Aydın Sevim, B. - Walter Benjamin’in Kavramlarıyla Kültür Endüstrisi: ‘Aura’, ‘Öykü Anlatıcısı’ ve ‘Flaneur - Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi - Vol.3 - pp.509 - ISSN : 1307 -9581 - 2010 - SAU
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Aydın Sevim, B. - Kulağın Göze Teslim Olduğu Çağda Yıldız Ana Haber Sunucusunun Beden İmgesi: Mehmet Ali Birand Örneği - Hacettepe Üniversitesi Sosyolojik Araştırmalar E-Dergisi - pp.1 - ISSN : 1304-2823 - 2012 - SAU
2 Aydın Sevim, B. - Gerard Genette’in Kavramları Çerçevesinde Mehmet Ali Birand’ın Anlatıcı Kimliği - Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi - Vol.1 - pp.14 - ISSN : 2146-3212 - 2011 - SAU
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Sevim, S., Aydın Sevim, B. - Mutluluğun Senaryosunu Yazabilir misin Yapay Zekâ?: Artırılmış Senarist ve Senaryo Yazarlığının Değişen Psikolojisi - 2021
2 Aydın Sevim, B., Sevim, S. - "Yolunuz Açık Olsun Bonnie ve Cylde!”: Amerika Birleşik Devletleri’nde Büyük Buhran Yılları ve Suçluların İdolleştirilmesi - 2020
3 Aydın Sevim, B., Sevim, S. - Bir Teselli Ver: Sanal Gerçeklik Teknolojileri ve Ölümsüz Kapitalizm - 2020
4 Bilgen Aydın Sevim - İpler Kimin Elinde?: Dijital Çağda İzleyicinin Özgür İradesi Sorunu - 2019
5 Bilgen Aydın Sevim Seçkin Sevim - İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix - 2018
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Aydın Sevim, B., Sevim, S. - Motion Pictures as Underestimated Sources of Migration Studies: The Case of Ö. Lütfi Akad’s Gelin, Düğün and Diyet Trilogy - 2018
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Aydın Sevim, B. - Tertullian’ın Balkon Sefası: Bir Schadenfreude Vakası Olarak İzmir Depremi - Karahan - pp.279-309 - 2022
2 Aydın Sevim, B. - Yeni Medyanın Yükselişi Siber Kültür - Vol.Nobel - pp.383-409 - 2022
3 Aydın Sevim, B. - Regarding the Happiness of Celebrities: The Follower Terror on Social Network Sites - Eğitim - pp.107-142 - 2022
4 Aydın Sevim, B. - "En Güzel Teklifi Ben Yaptım En Güzel Kızı Ben Kaptım": Dijitalleşme, Yükselen Narsisizm ve Paketlenmiş Romantizm - Eğitim - pp.83-105 - 2022
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 AYDIN SEVİM, B - Türk Öykücülüğünün Kayıp Kıtası: Fahri Celâlettin Göktulga - Tablet Kitabevi - pp.10 - 2010
2.3 A-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Proje Başlığı: Türkiye’de Terapi Kültürünün Dönüşümünde Yerli Televizyon Dizilerindeki Terapötik İçeriğin Rolü - Vol.1000000 - DOI : Devam Ediyor - 424K266 - 2025
2.14-TÜBİTAK DESTEKLİ PROJEDE PANELİST, DIŞ DANIŞMAN, GÖZLEMCİ PANELİST OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 2209 - 2209A_ 2024_1 Panel_8926 isimli panele ait 1919B012415293 başvuru numaralı proje - DOI : Tamamlandı - 2025
2 2209 - Danışmanlığınıza başvurulan 2209A_ 2024_1 Panel_13232 isimli panele ait 1919B012421461 başvuru numaralı proje - DOI : Tamamlandı - 2025
3 BİDEP PROJESİ - DOI : Tamamlandı - 2019
6.1-YURT DIŞI ARAŞTIRMA / GÖZLEM FAALİYETİ (EN AZ 6 AY) :
1 Bilgen Aydın Sevim ve Seçkin Sevim - DOI : 1 - Balkanlar Türk Dizilerini İzliyor: Bosna Hersek Örneği - 2018
9.12-ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Urgancı, E. M. (2025). Use of Archetypes in Creating Brand Personality: A Qualitative Analysis in The Context of The Relationship Between Art and Advertising. OPUS Journal of Society Research, 22(3), 323-337. https://doi.org/10.26466/opusjsr.1655159 - 2025
2 Akçıl, S. (2025). Parallel Mediation of FoMO and Loneliness in the Relationship Between Narcissism on Social Media and Mental Well-Being. OPUS Journal of Society Research, 22(3), 432-442. https://doi.org/10.26466/opusjsr.1670920 - 2025
3 Saltik Duvan, R., & Baca Biçer, F. (2024). Nesneleştirme Kuramı Açısından Siber Şiddet Arenasında Beden Aşağılama. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi(47), 81-105. https://doi.org/10.31123/akil.1424927 - 2024
4 Berk, E. (2023). Rusya - Ukrayna Çatışmasında Medyada Üretilen İşgal Söylemine Etik Bağlamda Bir Eleştiri. Akademik İncelemeler Dergisi, 18(1), 1-19. https://doi.org/10.17550/akademikincelemeler.1143210 - 2023
5 Büşra ERENULUĞ-Mesude Hülya DOĞRU .(2023).MÜZEHHİP KANBUR HASAN ÇELEBİ'NİN 405 ENVARTER NUMARALI MUSHAF-I ŞERİF’İNDEKİ GÜLLERİNİN İNCELENMESİ.The Journal of Academic Social Science - 2023
6 ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN - 2022
7 Yalçın, A. (2023). Kimlik ve ırk bağlamında Afro-Türklerin “Arap bacı” örneği üzerinden bir incelemesi. ARTS: Artuklu Sanat Ve Beşeri Bilimler Dergisi(9), 39-57. https://doi.org/10.46372/arts.1195054 - 2022
8 Turgut Efe VAROL.(2022).KÜLTÜREL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BİLGİSAYAR OYUNLARINDA EJDERHA.The Journal of Academic Social Science - 2022
9 Öztoprak, H., & Balkar, B. (2023). Yetişkinlere Yönelik Bir Özel Kişisel Gelişim Kursunun Kurumsal Öğretim Faaliyetlerine İlişkin Kalite Göstergelerinin Belirlenmesi. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 13(1), 941-968. https://doi.org/10.48146/odusobiad.1094750 - 2022
10 Çelik, T. (2021). Yeşilçam Sinemasında Kökensel Bir Nitelik Olarak Kader Teması: Modernleşme Kaygılarından Melodramın Şefkatli Kollarına. Aurum Sosyal Bilimler Dergisi, 6(1), 1-23. - 2021
11 Hacer HARLAK-Gözde SAYIN KARAKAŞ - Feyza KARSLI.(2021).Hedef Yönelimi, Başarı ve Anlam İhtiyacı: Füreya Koral’ın Psikobiyografik İncelemesi.Journal of Turkish Studies - 2020
12 Balcı, Ş., & Sarıtaş, H. (2019). Sosyal Medya Kullanımının Bir Belirleyicisi Olarak Narsisizm: Konya’da Yaşayan Kullanıcılar Üzerine Bir İnceleme. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi(31), 689-709. https://doi.org/10.31123/akil.530398 - 2019
13 Güzel, M., & Keskin, S. (2019). Örselenen Kimlik İçin Sosyal Medyatik ‘İyileşme/Normalleşme’: Engelli Evlilik Topluluklarında Kimliğin ‘Mürüvvetini’ Görmek. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi(32), 420-440. https://doi.org/10.31123/akil.618023 - 2019
14 ASOS JOURNAL - 2019
15 AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ - 2019
16 YEDİ SANAT, TASARIM VE BİLİM DERGİSİ - 2019
17 ASOS JOURNAL - 2018
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 Ener, B. (2025) KAMUSAL ALAN VE FİLTRE BALONLARI. İletişim Çalışmaları Dergisi, 11 (2), 99-120. - 2025
2 Taşkın, S. (2025). İŞ-YAŞAM DENGESİ TEORİLERİNE DİSTOPİK BİR BAKIŞ: SEVERANCE VE YENİ BİR ÇİP TEORİSİ. İletişim Çalışmaları Dergisi, 11(2), 201-228. - 2025
3 Oruç, K. (2023). Tek Mekânda Geçen Tek Kişili Filmlerin Anlatım Biçimi. Marmara Üniversitesi Sanat Ve Tasarım Dergisi, 14(1), 73-92. - 2023
4 Afşar, K. E. (2023). EKONOMİ POLİTİK PERSPEKTİFTEN THE BATMAN FİLMİNİN ANALİZİ. İletişim Çalışmaları Dergisi, 9 (2), (21-43) - 2022
5 Gönden, M., & Şafak, A. (2022). Doğal Afetlerde Gazeteciler ve Travma Deneyimleri. Sakarya İletişim, 2(2), 133-151. - 2022
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Kahve içerek statü kazanmak: Starbucks Türkiye'nin kurumsal kimlik tasarımı ve müşteri deneyimi - Muhammet Enes Şahin - Sakarya Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Görsel İletişim - 2022
2 Sosyal ağ sitelerinde yankı odası tasarımı: Twitter örneği - Serpil Yılmaz - Sakarya Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Görsel İletişim - 2022
3 Jiří Trnka'nın canlandırma filmlerinde siyasal eleştiri - Mine Gülşen - Sakarya Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Görsel İletişim - 2022
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Nitel Araştırma Yöntemleri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
2 GİT808 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2025
3 ILB911 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2025
4 GİT590 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
5 SRM590 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
6 GTS590 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
7 GİT815 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2025
8 ILB911 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2025
9 RES 600 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (Resim) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
10 GİT807 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
11 ILB 909 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
12 GİT590 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (Görsel İletişim Tasarımı) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
13 GTS590 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
14 GİT805 Uzmanlık Alanı (Görsel İletişim Tasarımı) - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
15 ILB910 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2024
16 Alan Araştırması - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
17 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (RES/SY) - ISSN : 1 - 1 - 2023
18 Alan Araştırması - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
19 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 0 - 2023
20 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
21 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
22 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (RES) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
23 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (GTS) - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
24 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (GTS) - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2023
25 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (SRM) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
26 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (GİT) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
27 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (RES) - pp.3 - ISSN : 0 - 1 - 2022
28 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (GTS) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
29 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (SRM) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
30 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (GİT) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
31 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2022
32 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2022
33 Alan Araştırması - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
34 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (RES) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
35 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (GTS) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
36 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2021
37 Alan Araştırması - pp.3 - ISSN : 0 - 1 - 2021
38 Bilimse Araştırma Teknikleri ve Seminer - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
39 Uzmanlık Alanı - pp.4 - ISSN : 1 - 1 - 2021
40 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (GTS) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
41 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (Resim) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
42 Alan Araştırması - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
43 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (SRM) - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
44 Araştırma Yöntemleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
45 Araştırma Yöntemleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
46 Araştırma Yöntem ve Teknikleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
47 Alan Araştırması - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
48 Nitel Araştırma Yöntemleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
49 Sanatta ve Tasarımda Araştırma Yöntemleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
50 Araştırma Yöntem ve Teknikleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
51 Araştırma Yöntemleri - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
52 Araştırma Yöntemleri - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
53 Araştırma Yöntem ve Teknikleri - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
54 Araştırma Yöntemleri - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2016
55 Dijital Kültür - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2016
56 Nitel Araştırma Yöntemleri - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2016
57 Araştırma Yöntem ve Teknikleri - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2016
58 ALAN ARAŞTIRMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2016
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Dijital Kültür - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
2 İletişim Psikolojisi - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2025
3 İletişim Araştırmaları - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2025
4 Görsel Kültür Analizleri - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2025
5 İletişim Araştırmaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2024
6 Görsel Kültür Analizleri - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
7 Dijital Kültür - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
8 İletişim Psikolojisi - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2024
9 Dijital Kültür - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
10 İletişim Psikolojisi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
11 İletişim Araştırmaları - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
12 Görsel Kültür Analizleri - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
13 Dijital Kültür - pp.3 - ISSN : 1 - 0 - 2022
14 İletişim Psikolojisi - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2022
15 İletişim Araştırmaları - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
16 Dijital Kültür - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
17 İletişim Psikolojisi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
18 İletişim Araştırmalar - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
19 Görsel Kültür Analizleri - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2021
20 İletişimin Temel Kavramları - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2018
21 Görsel Kültür - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2018
22 Araştırma Yöntem ve Teknikleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
23 Görsel Kültür - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
24 İletişimin Temel Kavramları - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
25 Araştırma Yöntem ve Teknikleri - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2016
26 İletişimin Temel Kavramları - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2016
27 Görsel Kültür - pp.2 - ISSN : 1 - 0 - 2016
13.4-EĞİTİM-SEMİNER-SERTİFİKA :
1 ISSN : 0 - 0 - 2025
2 Fikri ve Sınai Haklar - ISSN : 0 - 0 - 2025
3 ISSN : 0 - 0 - 2025
4 ISSN : 0 - 0 - 2024
5 ISSN : 0 - 0 - 2023
6 ISSN : 0 - 0 - 2021
14.2-ULUSLARARASI AKADEMİK ORGANİZASYON (KONGRE, SEMPOZYUM, YARIŞMA, PANEL VB. SANAT VE TASARIM ETKİNLİKLERİ, SPORTİF ORGANİZASYONLAR) YÜRÜTME/DÜZENLEME KURULUNDA YER ALMAK :
1 21-23 Kasım 2013 - 2013
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 Sakarya Üniversitesi - Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi - Dr. Öğretim Üyesi - 2011
15.8-AÇIK ERİŞİM DERGİSİNDE YAYIN (HER YAYIN İÇİN) :
1 Being There (Makale) - 2022
2 Televizyon Dizilerindeki Sözlü Kültür Mirası (Makale) - 2022
3 Regarding the Happiness (Kitap) - 2022
4 Bir Schadenfreude Vakası Olarak İzmir Depremi - 2022
5 "En Güzel Teklifi Ben Yaptım En Güzel Kızı Ben Kaptım": Dijitalleşme, Yükselen Narsisizm ve Paketlenmiş Romantizm - 2022
6 "Saçma Olan Aşkımızmış": Arabesk ve Değişen Seyirci Psikolojisi - 2022
7 “Sizler de Unutmayın Beni Türkiye’deki Kardeşlerim": Yeniden Doğmak Dizisi ve Duygu Politikası - 2022
8 Eski Köye Yeni Zihniyet: İhap Hulusi Görey'in Grafik Tasarımlarında Köycü Söylem - 2022
9 Mutluluğun Senaryosunu Yazabilir misin Yapay Zekâ?: Artırılmış Senarist ve Senaryo Yazarlığının Değişen Psikolojisi https://www.icondata.org/uploads/kcfinder/upload/files/ICONDATA21_Full_Text_Book_final.pdf - 2021
10 "Yolunuz Açık Olsun Bonnie ve Cylde!”: Amerika Birleşik Devletleri’nde Büyük Buhran Yılları ve Suçluların İdolleştirilmesi https://kutuphane.marmara.edu.tr/dosya/kutuphane/form-files/382//1612708713_601ffb69327c9.pdf - 2020
11 Bir Teselli Ver: Sanal Gerçeklik Teknolojileri ve Ölümsüz Kapitalizm https://kutuphane.marmara.edu.tr/dosya/kutuphane/form-files/382//1612702537_601fe349178b7.pdf - 2020
12 İpler Kimin Elinde?: Dijital Çağda İzleyicinin Özgür İradesi Sorunu https://ifig.uskudar.edu.tr/uploads/content/files/ifig-dijital-donusum-sempozyumu-web.pdf - 2019
13 İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix https://journalacademicmarketingmysticismonline.net/index.php/JAMMO/article/view/97 - 2019
14 “Come to Beşiktaş” İletişim Kampanyası: Mem Yaratımı ve Üreten Tüketicilik - 2019
15 ACIMAKTAN BİR HÂL OLDUK!”: İMGE BOMBARDIMANI ve GEÇİCİ EMPATİ FELCİ https://asosjournal.com/?mod=makale_tr_ozet&makale_id=33558 - 2016
16 POSTKAPİTALİST DÖNEMDE KÜRESEL MARKALARIN YENİ PAZARLAMA STRATEJİSİ: KİTLELERİN YENİ YAŞAM KOÇU OLARAK COCA COLA - 2015
17 21. YÜZYILIN İLK ON YILINDA ESTETİK CERRAHİNİN YÜKSELİŞİ: ABD ÖRNEĞİ https://www.sstbdergisi.com/dergi/21-yuzyilin-ilk-on-yilinda-estetik-cerrahinin-yukselisi-abd-ornegi20170803104655.pdf - 2014
18 Kişisel Gelişim Kitaplarındaki Başarı İdeolojisi: Mümin Sekman Örneği - 2013
19 Walter Benjamin’in Kavramlarıyla Kültür Endüstrisi: ‘Aura’, ‘Öykü Anlatıcısı’ ve ‘Flaneur https://www.sosyalarastirmalar.com/articles/walter-benjaminin-kavramlaryla-kltr-endstrisi-aura-yk-anlatcs-ve-flneur.pdf - 2010
15.9-KİŞİSEL ORCID NUMARASI ALINMASI :
1 ORCID: 0000-0001-5992-8645 - 2020
17.3-BÖLÜM BAŞKANLIĞI :
1 2022
2 2022
3 2022
4 2021
5 2021
17.4-BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCILIĞI :
1 2011-2018 - 2011
17.5-ANABİLİM DALI BAŞKANLIĞI :
1 Görsel İletişim Tasarımı Ana Bilim Dalı Başkanlığı - 2022
KİTAPLAR
Yeni Medyanın Yükselişi
International Research in Communication Sciences II
İletişim ve Eğitim: Eğitim İletişimi ve İletişim Eğitimi
Birey, Toplum ve Dijitalleşme Bağlamında Tüketimin Yeni Formları
Türk Öykücülüğünün Kayıp Kıtası Fahri Celâlettin Göktulga
Türk Öykücülüğü İncelemeleri-1
MAKALELER
Eski Köye Yeni Zihniyet: İhap Hulusi Görey'in Grafik Tasarımlarında Köycü Söylem
“Sizler de Unutmayın Beni Türkiye’deki Kardeşlerim”: Yeniden Doğmak Dizisi ve Duygu Politikası
Being There: Sığ Bir Yerde Derinlik Aramak
"Saçma Olan Aşkımızmış": Arabesk ve Değişen Seyirci Psikolojisi
İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix
“Come to Beşiktaş” İletişim Kampanyası: Mem Yaratımı ve Üreten Tüketicilik
”Acımaktan Bir Hâl Olduk”: İmge Bombardımanı ve Geçici Empati Felci
”Bir Zamanlar Fakir ama Gururlu Bir Genç Vardı”: Televizyon Dizilerindeki Sözlü Kültür Mirası
Postkapitalist Dönemde Küresel Markaların Yeni Pazarlama Stratejisi: Kitlelerin Yeni Yaşam Koçu Olarak Coca Cola
21. Yüzyılın İlk On Yılında Estetik Cerrahinin Yükselişi: ABD Örneği
21. Yüzyılın İlk On Yılında Estetik Cerrahinin Yükselişi: ABD Örneği
Kişisel Gelişim Kitaplarında Başarı İdeolojisi: Mümin Sekman Örneği
Kulağın Göze Teslim Olduğu Çağda Yıldız Anahaber Sunucusunun Beden İmgesi: Mehmet Ali Birand Örneği
Fahri Celâlettin Göktulga’nın Öyküleri: Toplumsal Anomi ve Kadınla Erkek Arasındaki İletişimsizlik
Gerard Genette’in Kavramları Çerçevesinde Mehmet Ali Birand’ın Anlatıcı Kimliği
Walter Benjamin’in Kavramlarıyla Kültür Endüstrisi : Aura, Öykü Anlatıcısı ve Flaneur
BİLDİRİLER
Mutluluğun Senaryosunu Yazabilir misin Yapay Zekâ?: Artırılmış Senarist ve Senaryo Yazarlığının Değişen Psikolojisi
"Saçma Olan Aşkımızmış": Arabesk ve Değişen Seyirci Psikolojisi
”Yolunuz Açık Olsun Bonnie ve Cylde!”: Amerika Birleşik Devletleri’xxnde Büyük Buhran Yılları ve Suçluların İdolleştirilmesi
Bir Teselli Ver: Sanal Gerçeklik Teknolojileri ve Ölümsüz Kapitalizm
İpler Kimin Elinde?: Dijital Çağda İzleyicinin Özgür İradesi Sorunu
Motion Pictures as Underestimated Sources of Migration Studies: The Case of Ö. Lütfi Akad’ın Gelin, Düğün and Diyet Trilogy
İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix
ÖDÜL
Eğitim Alanında Mükemmellik Ödülleri
UZMANLIK ALANLARI
İletişim Psikolojisi